top of page
Zoeken


Kleur bekennen: draag jij als ondernemer uit waar je voor staat?
Als je als ondernemer zegt wat je doet, zeg je eigenlijk ook meteen wat je niet doet. Seth Godin heeft hier een hele mooie uitspraak...

Nathalie Krom SMP
30 mrt 20212 minuten om te lezen


Wat een week, met 28 graden verschil!
Wat een week! Van allemaal winterse plaatjes - naar de lente in onze bol! Het was alleen al qua temperatuur bijna 28 graden verschil......

Nathalie Krom SMP
23 feb 20212 minuten om te lezen


Groeien lukt niet met koffieprut
Af en toe blijf ik mij verbazen over een staaltje marketing met koffieprut. Wat zeg je nu? Ja, marketing met koffieprut. Het zal jou niet...

Nathalie Krom SMP
2 feb 20212 minuten om te lezen


Begin met het einde in zicht
Als groeiend bedrijf wordt je in beslag genomen door de dagelijkse drukte. Door vooral in je bedrijf te werken komt er een moment dat je...

Nathalie Krom SMP
22 jan 20212 minuten om te lezen


Wat is een lead? En waarom is dit belangrijk?
Prospect, MQL en SQL - Wat is het verschil?
MQL staat voor Marketing Qualified Lead en SQL staat voor Sales Qualified Lead.

Nathalie Krom SMP
17 nov 20202 minuten om te lezen


Marketingplan in 7 stappen
Groei is waar het om draait als ondernemer. Voor iedereen anders Maar hoe pak je dat aan? Dat is voor iedereen hetzelfde.

Nathalie Krom SMP
22 sep 20203 minuten om te lezen


Repeat of niet?
Repeat of niet? De kracht zit in de herhaling. 1 keer iets roepen of je product is niet genoeg.

Nathalie Krom SMP
8 jun 20202 minuten om te lezen


Je omzet realiseren?
Met dezelfde inspanning in tijd en geld verandert er niet zoveel. Marketing kan je juist nu heel goed helpen om omzetschade te beperken.

Nathalie Krom SMP
25 mrt 20204 minuten om te lezen


Waarom zelfs jij moet acquireren
Liep je business de afgelopen jaren gesmeerd, maar heb je de laatste tijd het gevoel dat je groei wat stagneert?

Nathalie Krom SMP
20 feb 20202 minuten om te lezen


Jouw doel voor 2020 halen in 4 heldere stappen
Doelen zorgen voor motivatie. Ze geven je richting en focus en houden je bij de les.

Nathalie Krom SMP
27 jan 20203 minuten om te lezen


Marketing als magneet voor nieuwe medewerkers
Marketing helpt om de zichtbaarheid van jouw onderneming te vergroten. Met een groter bereik wek je ook interesse van potentiële medewerkers

Nathalie Krom SMP
11 nov 20192 minuten om te lezen


Slimme marketing: investeren is besparen
Marketingpro's weten het al lang: om te groeien heb je slimme marketing nodig. Maar voldoende budget vrijmaken blijkt vaak niet zo eenvoudig

Nathalie Krom SMP
28 okt 20192 minuten om te lezen


Raak jouw doelgroep in hart en hoofd
Hoe wordt je opgemerkt in de eindeloze stroom van informatie die men dagelijks leest?

Nathalie Krom SMP
14 okt 20192 minuten om te lezen


Blijf op de radar van jouw doelgroep
Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten jou bellen wanneer ze jouw producten of services nodig hebben?

Nathalie Krom SMP
30 sep 20191 minuten om te lezen


Social selling: klinkt leuk, maar wat is het?
Je bent vast weleens opgebeld met de vraag of je een nieuw abonnement wil afsluiten. Hoogst irritant. Social selling is het tegenovergesteld

Nathalie Krom SMP
16 sep 20192 minuten om te lezen


Meer marketing resultaten in minder tijd? Ja, het kan!
Marketing helpt ondernemers om te groeien. Maar effectieve marketing kost de nodige tijd, toch? Nee hoor!

Nathalie Krom SMP
3 sep 20192 minuten om te lezen


Stagelopen in je eigen bedrijf
Een nieuw product of dienst introduceren is spannend. Hoe weet je of jouw klanten daarvoor openstaan?

Nathalie Krom SMP
19 aug 20192 minuten om te lezen


Hoe zet je het perfecte kopje koffie?
Het behalen van omzetdoelstellingen is net als het zetten van de perfecte koffie; een nauwkeurig proces waarin alle stappen moeten kloppen

Nathalie Krom SMP
6 aug 20192 minuten om te lezen


Meer groei met slimme marketing
Waarom zoeken ondernemers wel extern advies bij hun financiële en administratieve zaken maar niet bij hun marketing?

Nathalie Krom SMP
23 jul 20192 minuten om te lezen


Vind in 4 stappen jouw potentiële klanten via LinkedIn
Om te groeien heb je meer klanten nodig. Meer klanten krijg je door leads te genereren. Vind jouw leads op LinkedIn via Boolean search.

Nathalie Krom SMP
9 jul 20193 minuten om te lezen
bottom of page