OVER MIJ

2605 Marketing

Ik heb jarenlang in diverse senior marketing functies gewerkt en startte mijn eigen bedrijf 2605 Marketing in 2015. Ik begon met freelance werk op hetzelfde niveau waarop ik had gewerkt bij werkgevers: senior management. In het begin was dat zeker uitdagend. Zo heb ik de marketingcommunicatie van NEVI getransformeerd naar een communicatie-afdeling, waarbij de marketing bij de product managers in de organisatie werd onderbracht. Ik faceliftte het vakblad DEAL! En ontwikkelde proposities voor uiteenlopende klanten, waaronder de NIMA Kennistoets voor NIMA.

Na enige tijd merkte ik dat ik eigenlijk nog steeds hetzelfde aan het doen was als ik altijd al deed: het aansturen van afdelingen, alleen nu als eigen baas. Maar ik wilde juist meer met mijn grote passie marketingcommunicatie bezig zijn. En ondernemers coachen en begeleiden. Er moest dus iets gebeuren.

Een nieuwe start

Ik besloot me volledig op mijn passie te gaan richten. Het coachen van b2b-ondernemers op het gebied van marketing en communicatie. Een spannende switch en ik ben nog elke dag blij dat ik hem heb durven maken.

Mijn focus ligt op zakelijke dienstverleners en automotive. Dat zijn mijn ideale klanten en voor hen werk ik het allerliefst. Hier liggen mijn roots. Ik werk graag en vaak voor zowel grote als kleine bedrijven en ben thuis in veel verschillende branches, waaronder automotive, retail, opleiding en coaching.

Na mijn switch bedacht ik voor mezelf een ‘Snel groeien’-formule en heb me daar altijd aan gehouden. Daar pluk ik nu de vruchten van! Ik wil deze formule met je delen en ga er uitgebreid over schrijven in een aantal van mijn blogs. Hier licht ik alvast een flinke tip van de sluier voor je op.

Hoe ik jou kan helpen?

 

In mijn blogs deel ik al mijn marketingkennis met je. Kennis die ik de afgelopen jaren heb vergaard in diverse marketingfuncties binnen verschillende bedrijven, uit tientallen boeken en veel opleidingen en seminars.

 

Onderwerpen die je langs ziet komen in mijn blogs zijn onder andere:

·      b2b

·      marketing

·      communicatie

·      hoe bereik ik mijn ideale klant

·      content(planning)

·      internal branding

Daarnaast ga ik dus veel schrijven over strategieën en technieken die ik heb geleerd de afgelopen jaren om mezelf, 2605Marketing en de bedrijven van mijn klanten te laten groeien.

Dat is wat je sowieso van me krijgt.

Maar wil je nou echt grote stappen maken en weten wat ik specifiek voor jou en jouw bedrijf kan doen? Hoe ik je kan helpen jouw bedrijf optimaal te laten groeien? Laten we dan 1-op-1 gaan sparren voor de mooiste resultaten.

Wat mij beweegt

Ik vertelde je al dat ik het liefst met en voor zakelijke dienstverleners werk. Sinds ik mijn switch naar business- en marketing coaching heb gemaakt, merk ik dat de ondernemers die op mijn pad komen een aantal eigenschappen hebben die overeenkomen. En daar ben ik heel blij mee want ik zie mezelf ook helemaal hierin terug. Dit zijn ze:
 

  • Het zijn positieve en optimistische mensen

  • Ze hebben passie voor hun bedrijf, producten en diensten

  • Ze staan voor kwaliteit en willen blijvende waarde bieden aan hun klanten

  • Ze zijn ambitieus en willen groeien

  • Ze gaan voor een lange-termijnrelatie

  • Ze lachen veel en houden van een goede bak koffie

En verder…

 

Natuurlijk ben ik niet alleen de Nathalie van 2605 Marketing. 

 

Ik ben ook nog moeder van Jasmijn en Hugo en de vrouw van Martijn. Ik ben een echte business mom en streef naar een goede balans tussen werk en gezin.

Mijn lengte is bovengemiddeld (ja echt, ik meet 1.85 cm en dat heeft vooral veel voordelen).

Ik woon in IJsselstein, een gezellige kleine stad in het midden van Nederland.

 

En de perfecte start van mijn dag is een goede cappuccino, waarna ik het liefst meteen volop aan de slag ga.